فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, توسط آنه شرلی |

منم این لحظه رو خیلی تجربه کردم.

حس خیلی زیباییه خودت وخورشید نیمه جون والبته خــدا واین دنیای خاکی.



نظرات شما عزیزان:

صادق جیگر
ساعت21:48---19 فروردين 1391
سلام صورتش شکل سوسانا هست جومونگم رفته یخ در بهشت بخره!پاسخ:مگه ای صورتش مشخصه؟

پاسخ:مدیر سمت راستی حالا شما خودتون رو معرفی کنین.


سیما
ساعت14:14---15 فروردين 1391
اخ اخ که منم دلم هوای چنین جایی رو داره .. ای خدااااااااااا

علی
ساعت22:42---8 فروردين 1391
میگم ها تو هم عاشق غروب آفتابی یادم باشه یه خورشید مصنوعی برات بخرم اینقدر نگاش کن تا خوابت بگیره ضمنا متنت قشنگ بود عکستم استغفرالله این چیه دختره گیس بریده اگه میشه یه چادرم سرش کن بعد بزارش اینجا

شهریار
ساعت15:28---8 فروردين 1391
من این لحظه رو تو پشتبوم خونه میتونم ببینم
پاسخ:خوش به حالت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.